среда, 15 августа 2012 г.

15.08.12. Модуль 3. Сьогодні було цікаво працювати тому,що ти уже щось умієш і у тебе щось виходить. Відчуваю себе учнем і це добре.Я думаю,що вчителеві необхідно періодично бути на місці учня, реальніше оцінююєш ситуацію - на уроці так хочеш багато дати інформації, але чи сприймається вона учнем, чи взагалі потрібні йому самі такі знання, а чи цікаво йому? А може учень просто дивиться на вчителя, а сам думками дуже далеко і все тому,що йому не цікаво,учень не розуміє потреби в цих знаннях, де зможе в реальному житті використати отриманні зання.
  Я вважаю, що метод проекту надає можливість учням проявити свою творчість, викликає у них інтерес щодо вивчення даної теми, навчає яким чином можливо вирішити поставлену перед ними проблему, формує навички і ці навички учень в подальшому може використовувати в своєму дорослому житті - вибір професії,вступ до вузу,влаштування на роботу, в особистому житті.Метод проекту розвиває критичне мислення, самоосвіту, здатність користуватися інформаційно-комунікативними технологіями, а це наше сьогодення і майбутнє.
 Основні питання дають можливості пов'язати декілька навчальних предметів, фокусує навчання на вивчення важливих понять, ці запитання викликають інтерес в учнів, заолхочує учнів до розвитку мислення вищого рівня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий